vrijdag 12 augustus 2011

Hello Bloggers!

Hallo iedereen!

Ja hoor, weer een nieuwe blogger.
Even voorstellen..

Ik ben Glenn,
Pas 19 jaar en woon in lommel.
Bloggen is tegenwoordig in,
dus dacht k bij mezelf; Laat ik het ook eens proberen.

Nu stap ik in het nieuwe Blogleventje,
om eerlijk te zijn, ik weet er niet zoveel over en het is allemaal nog wat nieuw voor me.
maar ik ben er zeker van dat het me nog wel gaat lukken.
men vriendin is bezeten van beautyblogs, elke dag bekijkt ze wel 10 of 20 blogs..
En dat meerdere malen per dag.

Ik vond het wel interessant en nu ben ik dus hier..
ook al heb ik nog niemand die me volgt, er moet een begin zijn.
hier ga ik het afronden want het is slaaptijd,
morgen wordt het een dagje ontspannen aan zee en ik wil er weer vroeg bij zijn dus vertrek om 5uur zodat we de grootste files kunnen vermijden.

Slaapzacht en tot Blogs.
Glenn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten