dinsdag 16 augustus 2011

What now!?

De eerste dagen heb ik vooral werk gemaakt om mijn blog te verbeteren,
ik heb een paar extra pagina's toegevoegd, de layout verbeterd,...

Ik heb ook nagedacht over hoe het nu verder met mijn blog moet, aangezien ik nog niet veel volgers en bezoekers heb, en logisch ook, er staat nog helemaal niets op buiten de voorstelling..
dus het boeit de mensen niet.

Ik was eerst van plan om vragen van bezoekers gewoon te beantwoorden, iets doen wat mensen leuk vinden of uitdagingen te aanvaarden.
Maar ja, daar heb je natuurlijk wel mensen nodig die blog komen checken.

Dus eerst moet ik met een interessant onderwerp komen, of een leuke video.

Om het maar even aan te kondigen dit kan enkele weken duren voordat ik met iets kom,
aangezien ik ook met mijn werk zit en dat mijn lieve vriendin -waar ik zo veel van hou- haar blog ook graag up-to-date houdt.
Ze steekt er ook veel werk in omdat ze het ook zeer leuk vind en er ook echt iets mee wil bereiken.

Daarom raad ik je ook zeer erg aan om haar blog te bekijken en zeker voor de meisjes is het interessant omdat het over beauty gaat enzo..

De link naar mijn liefje haar blog:




& please share! thankyou!

Greets Glenn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten